piątek, 21 grudnia 2012

Światecznie z Krakowa


Witajcie !

Postanowiłam założyć tego bloga aby podzielić się z Wami wszystkim co mnie interesuję,zachwyca a także z pewnością szokuje i zdumiewa . Taki mój mały świat , w którym mam nadzieje każdy znajdzie coś dla siebie .

Jestem kobieta tuż po 30 ...;-) i mieszkam w pięknym , starym Krakowie . Co mnie interesuje? Dużo by pisać ...ale jeśli będziecie tu zaglądać sami zobaczycie...
                                                             
                                                                                                                                                                                              

Na początek kilka migawek  z Krakowa który aż kipi z atmosfery przedświątecznej . Ok.-8 stopni mrozu  zbuntowało chyba mój aparat , bo coś żywotność nowej baterii  skróciła się w zastraszającym tempie.
















5 komentarzy:

  1. Witaj Joanno! Krakowskie jarmarki są podobno zawsze udane i bardzo klimatyczne. Niestety nie byłam w Krakowie zimą. Byłam kiedyś,ale to już chyba z 15 minęło lat hihhi
    Serdecznie pozdrawiam! i zapraszam częściej :))
    -----------------
    Masz włączoną weryfikacje obrazkową.tzn te krzywe literki, które utrudniaja dodawanie komentarzy. Bez tego progu będzie łątwiej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny . Zgadza się w Krakowie jest bardzo klimatycznie , ale mogłoby troszkę więcej sypnąć śniegu.
      Weryfikacja już wyłączona - dzięki za podpowiedź
      Pozdrawiam :o)

      Usuń
  2. Witam Krakuske :) Wstyd sie przyznac, ale nigdy nie bylam w Krakowie... Ale bardzo mi sie to marzy. Milego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Kochana w blogowym świecie ;o)

    OdpowiedzUsuń