czwartek, 15 sierpnia 2013

Come back :-)

Witajcie znów!


Kiedyś założyłam tego bloga , pełna werwy że wsiąknę w blogowanie ale rzeczywistość
pokazała mi że nie mam czasu  na regularne prowadzenie go.
Często krążyła myśl po głowie aby jednak by prowadzić  go wbrew realnemu życiu , braku czasu czy nawet zwykłych chęci .

I tak oto jestem znowu ...

Mam nadzieje , że na długo i  nie ze "słomianym "zapałem . Pewnie Was zdziwi pierwsza a zarazem ostatnia notka z okresu świątecznego , ale postanowiłam jej nie usuwać. Będę pokazywać Wam moje poczynania "krzyżkowe" i  wszystko co mnie interesuje lub ciekawi .

Mam nadzieje , że będziecie do mnie często zaglądać i poznam tu wiele , wiele osób o podobnych zainteresowaniach .

Tymczasem pozdrawiam ciepło :-)

1 komentarz:

  1. Cieszę się, ze wróciłaś. Prowadzenie bloga pomimo wszystko daje dużo. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń